شهریور ماه 1401 دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان میزبان رئیس اسبق بنیاد علمی ECO بود.

بنیاد علمی ECOSF مجموعه ای که با کمک نیروی انسانی متخصص کشورهای عضو؛ در راستای ارتقای علم و فناوری و کمک به توسعه اقتصادی تشکیل گردیده است و دارای سه شعبه علمی- فرهنگی- آموزشی در کشورهای پاکستان، ترکیه و ایران است.

پروفسور سومرو – ریاست اسبق ECOSF در ادامه صحبت های خود اهداف و چشم اندازهای این بنیاد علمی را تبادل اطلاعات علم و فناوری و انجام پروژه های تحقیقاتی با چشم انداز توسعه ای کشورهای عضو و حمایت از جوانان و زنان عنوان نمود.

مهندس ابراهیم جمیلی در خصوص حمایت های آموزشی مداوم جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در راستای توسعه مهارت های پرورش ایده و همچنین تاسیس باشگاه علوم پایه و تکنولوژی یونسکو به نکاتی اشاره نمود.

در ادامه رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره پیشنهادی مبنی بر تبادل اطلاعات علمی و همچنین آموزش مهارت‌های تیم سازی برای متقاضیان بخش بین الملل و در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف هر دو طرف بیان نمود.

در پایان جلسه مقرر گردید جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در جهت برنامه‌ریزی های امور بین الملل جشنواره و ارزیابی کیفی اثرگذاری این رویداد علمی در راستای بهبود توسعه توانمندی‌های جوانان شرکت کننده در جشنواره، از تجارب ارزشمند بنیاد علمی ECOSF  بهره مند گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *