در جلسه‌ای که تیر ماه 1402 مابین ارکان دانشگاه گلرنگ و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار گردید؛ خانم دکتر جمیلی – رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره توضیحاتی در خصوص این رویداد علمی ارائه نمود.
ایشان در ادامه یکی از اهداف جشنواره را تربیت نیروی کار و اشتغال‌زایی بیان کرد.
در ادامه دکتر مودب – مدیراجرایی جشنواره خاطر نشان کرد: نشست تخصصی جشنواره‌های برتر برای اولین بار در سال گذشته توسط دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار گردید و هدف از برگزاری آن، هم‌پوشانی فعالیت‌های جشنواره‌های برتر و همکاری و تعامل بیشتر در شناسایی هرچه بهتر استعداهای ملی و فراملی بود.
سپس دکتر امیران – رئیس دانشگاه گلرنگ ضمن معرفی مجموعه، به نکاتی اشاره نمود: “جایزه استارتاپی استاد فضلی” از سال 98 با هدف شناسایی استعدادها، فعالیت خود را آغاز نموده است که اکنون تمرکز خود را بر روی طرح‌هایی که سطوح آمادگی (TRL) آنها بالای 5 است (یعنی دارای نمونه کامل و قابل ارائه در بازار است) قرار داده است.
وی در ادامه افزود: امور استارتاپی گروه به 2 بخش تقسیم می‌شود: بخش اول: جایزه، هسته‌های فناور و مرکز رشد. بخش دوم: مرکز نوآوری گلرنگ.
همچنین دوره‌هایی از جمله: MBA+، DBA+، دوره‌های رایگان مهارت‌های کارآفرینی برای دانش آموزان 12 تا 18 سال، دوره‌های توانمند سازی بانوان، دوره‌های هوش مصنوعی و دوره تجربه محور POST DBA نیز زیر نظر این مجموعه برگزار می‌گردد.
در پایان جلسه دکتر امیران درخواست خود را مبنی بر همکاری جشنواره و مجموعه گلرنگ در چند زمینه از جمله: برگزاری رویدادهای مشترک، حمایت ایده‌پردازان دو مجموعه با هدف توسعه فعالیت‌های آن‌ها و همچنین گسترش فعالیت‌های هوش مصنوعی مطرح نمود و مقرر گردید تفاهم نامه‌ای تنظیم گردد و محورهای مشارکت در جلسات اجرایی بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *